Over Jooki

De slimme muziekspeler voor kinderen

Met Jooki kan de magie van muziek worden gedeeld met het gehele gezin, inclusief de jongsten. Jooki is een 'slimme', schermloze muziekspeler van hoge kwaliteit, die iedereen overal en altijd kan gebruiken. De draagbare speaker heeft een uitstekende geluidskwaliteit, en werd ontworpen om kindvriendelijk én veilig te zijn.
Ouders hebben controle over de inhoud, én het geluidsvolume. Kinderen plaatsen poppetjes op Jooki om te kiezen welke muziek wordt gespeeld. Jooki helpt ouderen hun kinderen een alternatief te bieden voor de vele activiteiten die gepaard gaan met schermen. Ze luisteren naar muziek en verhalen, terwijl ze volledig bewegingsvrij zijn.
Naast Spotify speelt Jooki ook bestanden afkomstig van cd's, iTunes, enz. Jooki ondersteunt ook webradio's en verwacht andere commerciële streamingdiensten ook te gaan ondersteunen in de toekomst.

Jooki krijgt de steun van ST'ART invest, The CoFoundry, Brustart en ondernemers en investeerders zoals Michel Tombroff - voormalig CEO van SoftKinetic en Alan Munn - voormalig CEO van Tomy Europe en Senior VP Hasbro.